mynameishannah.blogg.se

Hej! Jag heter Hannah och är 11 år. Kommer skriva om min vardag, mode, musik och mycket annat! Är en Directioner och kommer alltid att vara det. Följ mig på instagram, kottbole @ insta. Peace out.

This is a snabbinlägg...

Kategori: Allmänt

Eh, ja, jag har inte bloggat idag för att jag känner mig lite sjuk, och orkar då inte göra så mycket.
Lyssnar iaf på Lana Del Rey, gillar henne mycket tbh.
Som mest har jag haft 4 unika besökare, men jag tänkte ändra
på detta, men ja, det får jag göra nån gång...
Tänkte fixa ny header men väntar på ett par bilder hehe....
Jaja, bloggar mer sen! (ermahgerd)


(fin bild på mig från.... 2009/2010)

Kommentarer

  • Hanna. säger:

    Vad söt du är :)

    Svar: Åh, tack ♥
    hannahpayne.blogg.se

    2012-10-06 | 19:54:34
    Bloggadress: http://HannaPortman.blogg.se

Kommentera inlägget här: